Mitsubishi Standard 2,0 kW
Cena regularna:
6 703,50 zł
Cena regularna:
5 450,00 zł
towar niedostępny
dodaj do przechowalniOpis
Mitsubishi Standard
JAKOŚĆ, DYSKRECJA, WYDAJNOŚĆ
Małe, zgrabne i pełne przydatnych funkcji: nowość w serii M — urządzenie ścienne Kompakt MSZ-AY — odznacza się wieloma zaletami. Jedną z nich są niewielkie wymiary, które umożliwiają dyskretny i elegancki montaż w każdym, nawet małym pomieszczeniu. Dzięki maksymalnej wydajności chłodniczej 7,0 kW nowe urządzenie będzie jednak równie dobrze spisywało się także w dużym pomieszczeniu. Liczne dodatkowe funkcje i usługi sprawiają, że urządzenie MSZ-AY jest cichym i skutecznym rozwiązaniem, które może pracować nie tylko jako system Single Split, ale także w ramach instalacji Multi Split na czynnik chłodniczy R32 i R410.
PRAWDZIWY MISTRZ KOMFORTU
W urządzeniu ściennym Kompakt MSZ-AP znajdziemy jeszcze wiele innych funkcji służących zwiększeniu komfortu, należy do nich między innymi programator tygodniowy. Ta funkcja umożliwia zaprogramowanie czterech ustawień na każdy dzień i wyznaczenie indywidualnych ustawień temperatury. Komfort podnosi także filtr z jonami srebra, który zatrzymuje zapachy, bakterie i alergeny, zapewniając czyste i zdrowe powietrze we wnętrzu.
ZALETY Mitsubishi Standard
- Tryb nocny - Po włączeniu trybu nocnego urządzenie automatycznie obniża poziom hałasu o 3 dB(A). Równocześnie dezaktywowana jest dioda LED na urządzeniu wewnętrznym, a w pilocie wyciszana jest sygnalizacja akustyczna. Dzięki temu ani hałas, ani światło nie przeszkadzają osobom przebywającym w sypialni
- Filtr z jonami srebra - zatrzymuje zapachy, bakterie i alergeny, zapewniając czyste i zdrowe powietrze we wnętrzu
- W komplecie pilot na podczerwień z funkcją programatora tygodniowego
- i-save, funkcja umożliwiająca zapamiętywania preferowanych ustawień trybu pracy
- Wysoka efektywność energetyczna do A+++/A++ w trybie chłodzenia i ogrzewania
- Szeroki zakres mocy od 1,5 do 7,1 kW
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.